



Нормативно-правові документи, якими користується класний керівник
1. Загальна декларація прав людини.
2. Декларація прав людини.
3. Конвенція ООН про права дитини.
4. Всесвітня декларація про забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей.
5. Конституція України.
6. Доповнення до Закону «Про освіту».
7. Закон «Про загальну середню освіту».
8. Державна національна програма «Освіта».
9. Положення про класного керівника.
10. Регіональні програми.
11. Закон «Про фізичну культуру і спорт».
12. Декларація про засади державної політики стосовно сім'ї та жінки.
13. Указ Президента України «Про заходи щодо розвитку державності, захисту моралі та реалізації молодіжної політики в Україні «Молодь України».
14. Регіональні програми:
- «Діти та молодь»;
- «Фізичне виховання - здоров'я нації»;
- «Творча обдарованість дітей».
15. Постанова Кабінету Міністрів від 15.09.1999 року №1897 «Про затвердження національної програми патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства»
16. Програма Міністерства освіти і науки України. «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».
Напрямки:
- Ціннісне ставлення до себе.
- Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей.
- Ціннісне ставлення до праці.
- Ціннісне ставлення до культури й мистецтва.
- Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
- Ціннісне ставлення до природи.
Завдання класного керівника
1. Знайомити учнів з матеріалами державних документів України: Конституцією України, Законом України «Про освіту», Національною доктриною розвитку освіти, Державною програмою національного виховання населення, Концепцією української національної системи виховання, Положенням про рух учнівської молоді України за збереження традицій, звичаїв, обрядів українського народу, районною програмою «Діти і молодь Тростянеччини » та ін.
2. Працювати над розвитком інтелектуального, культурно-державного, морального потенціалу особистості.
3. Виховувати почуття патріотизму, відданості в служінні Батьківщині.
4. Виховувати в учнів свідоме ставлення до навчання, розвивати пізнавальну активність, почуття необхідності у праці.
5. Прищеплювати повагу до Конституції України та інших законів нашої держави.
6. Розвивати організаторські здібності учнів.
7. Працювати над згуртуванням учнівського колективу, виховувати почуття колективізму, товариcткості, дружби, взаємоповаги.
8. Працювати над розвитком учнівського самоврядування в школі.
9. Розвивати етичні та естетичні смаки в учнів, виховувати культуру поведінки, культуру спілкування під час навчального процесу та в побуті.
10. Формувати навички фізичної культури і особистої гігієни.
11. Прищеплювати навички планування своїх справ на день, тиждень, місяць.
Завдання, що стоять перед класом
1. Формування соціально-значущих цінностей особистості.
2. Розвиток пізнавальних, творчих, організаторських та комунікативних здібностей.
3. Створення умов для самопізнання, самовизначення та самореалізації особистості.
4. Стимулювання прагнення кожного учня до самоосвіти та самовдосконалення.
5. Виховання громадянських якостей особистості:
- патріотизм
- людяність
- милосердя
- толерантність.
6. Розвиток трудових умінь і навичок, естетичних і фізичних потенціалів.